Geplaatst in 2019, haken, trui

Esja Sweater

Kennen jullie de Esja Sweater van Tatsiana Kupryianchyk . Een schitterend gehaakte trui met het heerlijke garen van Scheepjes.
Deze trui stond al heel lang op mijn verlanglijstje om te haken. Vooral omdat ik het heerlijk vind om kleding te maken en niet al te veel meer haak tegenwoordig.

Do you know the Esja Sweater by Tatsiana Kupryianchyk? A beautifully crocheted sweater with the delicious Scheepjes yarn.
This sweater had been on my wish list for a long time. Especially because I love to make clothes and not much more hook nowadays.

Nu kwam Lili van Sticks and Cups (een super leuk winkeltje in Utrecht) met het verlate 🙂 idee om CAL te doen. Des te beter voor mij want nu heb ik een deadline en dus een stok achter de deur. (zie hier voor de CAL).

Now came Lili from Sticks and Cups (a super nice shop in Utrecht) with the late 🙂 idea to do CAL. All the better for me because now I have a deadline and therefore a stick behind the door. (see here for the CAL).

Allereerst moet je dan kleuren uitzoeken. Nu val ik gauw terug in de voor mij standaard kleuren… grijs, roze.. en wilde ik ook wel weer eens wat anders in mijn kast. Ik ben voor de kleuren gegaan zoals het origineel.
Dit zijn van Scheepjes Our Tribe de kleuren Iris Garden en Pistachio.

First of all, you have to figure out colors. Now I quickly fall back into the colors that are standard for me … gray, pink .. and I also want something else in my closet. I went for the colors like the original.
These are from Scheepjes Our Tribe the colors Iris Garden and Pistachio.

Tijdens de wintersport in het mooie Oostenrijk ben ik aan deze uitdaging begonnen. En wat een genot is dit om te haken. Het enige is het rustieke gedrag (van dik naar dun en visa versa) van de Our Tribe waar ik een beetje aan moest wennen. Maar de uitstraling van de trui wordt hierdoor wel extra mooi!

I started this challenge during winter sports in beautiful Austria. And what a pleasure this is to crochet. The only thing is the rustic behavior (from thick to thin and visa versa) of the Our Tribe which I had to get used to. But the look of the sweater will be extra nice!

is het geen plaatje zo…

Ondertussen zijn we weer thuis en de trui past ook perfect bij mijn kussens en het behang :). We haken snel verder want deze trui wil ik echt heel graag aan nu de winter er aankomt. Ik hou jullie op de hoogte o.a. via Instagram!

In the meantime we are back home and the sweater fits perfectly with my pillows and wallpaper :). We quickly continue because I really want this sweater now that winter is coming. I will keep you informed on Instagram!

3 gedachten over “Esja Sweater

Plaats een reactie